Godhlauss

"Trúa á mátt sinn ok megin..."

1 Ocak 2014 Çarşamba

Giriş, gelişme, sonuç

"sen göyde, men yerde-
düşürük heyden,
sen göyde, men yerde-
tek qalmışıq, tek.
son şair boğulub ölende,
göyden
ölü allah düşecek..."

Ramiz Rövşen

Giriş bitti.

Gelişme şu; Gotik, Mahzun ve Allahsız edebiyattan, laf söylemekten, resim yapmaktan hazlanan adam az. Artsın istiyorum. Kendim gibileri bulup bir araya getireyim dedim. "Allahsız" lafından rahatsız olacaklarla kendimce dalga geçeyim istedim. Nihilist olalım ama anlamlı laflar söyleyelim, mahzun olalım ama müstehzi cümleler kuralım, Allahsız olalım ama ilahi bir perdeden konuşalım diyorum. Ben konuşacağım. Eru'nun müziğine "gürültü"süyle başkaldıran Melkor'a dahil olan maiar misali gelecek olan varsa, bilsin ki ben Melkor değilim. Yine de benzetme güzel, gelirseniz beklerim.

Sonuç:

"hara qaçır? kimden qaçır, 
ayaq açan günden qaçır. 
ne dini var, ne mezhebi, 
her mezhebden dinden qaçır. "

Ramiz Rövşen

~Godhlauss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder